ترفند های آمینا برای سئو سایت
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مروری کوتاه بر سئو (Search Engine Optimization)

واژه SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است، به این معنی که محتوای وب سایت و تنظیمات فنی خود را بهینه کنید تا گوگل (به علاوه سایر موتورهای جستجو) بتواند محتوای شما را بخزد، فهرست کند و درک کند تا صفحات وب شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهد.

این استراتژی دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا دید سایت خود را افزایش دهید و احتمالاً ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را افزایش دهید. 

اگر یک مشتری یا مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با محصولات یا خدمات شما را جستجو می کند، می خواهید در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در کنار رقبای خود قرار بگیرید.

اگر اینطور نیستید، ممکن است کسب‌وکار دیگری به تازگی مشتری جدیدی پیدا کرده باشد یا شما یکی را از دست داده باشید. سئو به شما این امکان را می دهد که مشتری را در فرآیند خرید خود هدایت کنید.

علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک وب سایت، سئو به صدای معتبر شرکت شما در صنعت شما کمک می کند. و این اقتدار باعث ایجاد اعتماد به برند می شود که در نهایت به وفاداری به برند تبدیل می شود.

هفت اصل سئو که وبلاگ نویسان باید به خاطر بسپارند.

این هفت نکته سئو می تواند نقش مهمی در بالا بردن وبلاگ شما در قطب موتور جستجو داشته باشد و به شما امکان می دهد رتبه بالاتری داشته باشید و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

1.مطمئن شوید که صفحات شما به یکدیگر پیوند دارند تا ارزش پیوند شما گسترده شود.

اگر یک مقاله وبلاگی با 100 بک لینک و صفحه دیگری با 3 بک لینک دارید، صفحه با 3 بک لینک زمان بسیار سخت تری برای رتبه بندی در گوگل خواهد داشت، مگر اینکه این بک لینک ها cnn.com، نیویورک تایمز و وال استریت باشند.

با این حال، اگر صفحه شما با 100 بک لینک به صفحه کمتر محبوب لینک داده شود، ارزش لینک را به اشتراک گذاشته و در نتیجه به رتبه بهتر آن کمک می کند.

پیوند مجدد همه مقالات شما به یکدیگر می تواند یک فرآیند خسته کننده باشد، اما خوشبختانه وردپرس دارای پلاگین هایی برای پیوند داخلی خودکار است، مانند "پیوندهای خودکار SEO و پست های مرتبط". آن را بررسی کنید.

2. وبلاگ خود را سازماندهی کنید.

نحوه سازماندهی اطلاعات در دسته ها، صفحات و صفحات فرعی در یک وب سایت و نحوه پیوند آنها به یکدیگر، معماری سایت یا معماری اطلاعات نامیده می شود.

معماری سایت به دو حالت تقسیم می شود: معماری سایت تخت و معماری عمیق سایت. سایت‌های عمیق تمایل دارند ارزش لینک را هدر دهند، تا حدی به این دلیل که موتورهای جستجو صفحات سطح بالاتر را مهم‌تر می‌دانند.

گرافیک زیر یک سایت عمیق را با چهار لایه نشان می دهد. گوگل می‌خواهد صفحات دسته‌بندی را مهم‌ترین فرض کند، زیرا از صفحه اصلی، خزنده‌های وب گوگل ابتدا با صفحات دسته‌بندی مواجه می‌شوند.

اگر اکثر محتوای شما با 3 کلیک یا بیشتر از صفحه اصلی شما فاصله داشته باشد، موتورهای جستجو این صفحات "پایین" را کمتر اهمیت دارند و حتی ممکن است آنها را ایندکس نکنند.

هرچه ساختار سایت شما صاف‌تر باشد، فرصت بهتری برای رتبه‌بندی مناسب‌تر خواهد بود و این امر باعث می‌شود که صفحات شما در فهرست موتور جستجو باقی بمانند تا توسط جستجوگران پیدا شوند.

3. روش Nofollow به سایت‌هایی که نمی‌خواهید/نیازی به اشتراک گذاری ارزش لینک با آن‌ها داشته باشید، لینک کنید.

سایت‌های بزرگی مانند ویکی‌پدیا وقتی به آن‌ها پیوند می‌دهید واقعاً رتبه‌بندی موتورهای جستجو را افزایش نمی‌دهند، بنابراین می‌توانید با استفاده از یک پیوند nofollow، که به موتورهای جستجو می‌گوید پیوند را دنبال نکنند، ارزش ویژه پیوند ارزشمند خود را ذخیره کنید (و بنابراین هیچ یک از ارزش پیوند خود را به آن صفحه منتقل نکنید).

ایجاد پیوند nofollow آسان است: شما فقط rel=”nofollow” را در کد HTML آن لینک اضافه کنید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید و ترجیح می‌دهید با کد سروکار نداشته باشید، افزونه Nofollow Link توسط Alex Jose را بررسی کنید، که باعث می‌شود فرآیند با یک دکمه کلیک کنید.

4. صفحات Noindex که باید در سایت شما باشند، اما نیازی به رتبه بندی ندارند.

اکثر وبلاگ نویسان می خواهند مقالات آنها در گوگل رتبه بندی شود و همچنین صفحه اصلی آنها (مخصوصاً هنگام جستجوی نام آنها)، اما احتمالاً برای رتبه بندی نیازی به "درباره من" یا "تماس با من" ندارند.

اگر صفحات شرایط خدمات یا خط مشی رازداری دارید، قطعاً نمی خواهید آنها رتبه بندی شوند. شما باید آنها را noindex کنید (که به موتورهای جستجو می‌گوید که اصلاً آنها را درج نکنند).

چندین راه برای noindex یک صفحه وجود دارد: فایل robots.txt خود را با افزودن Disallow تغییر دهید: /example-directory/example-page.html، را به سرصفحه صفحه اضافه کنید، یا از افزونه وردپرس استفاده کنید "noindex" را در فهرست پلاگین جستجو کنید.

همچنین ممکن است بخواهید بایگانی‌های خود را فهرست‌بندی نکنید (که تصویر آینه‌ای از وبلاگ شما است اگر تنها نویسنده آن باشید) زیرا Google سایت‌ها را به دلیل محتوای تکراری زیاد جریمه می‌کند.

5. مقالات قدیمی که رتبه بندی نمی شوند را حذف کنید.

اگر مقالاتی دارید که بیش از دو سال قدمت دارند، به ندرت خوانده می شوند و ارزش لینک کمی دارند، آنها را حذف کنید، مگر اینکه نوعی وابستگی عاطفی به آنها داشته باشید. در این صورت، آن‌ها را ایندکس نکنید تا ارزش پیوند سایر مقالات قوی‌تر را کاهش ندهند.

6. با ارزش ترین کلمه کلیدی خود را به عنوان ابتدای عنوان پست خود قرار دهید.

برچسب عنوان مهمترین عنصر روی صفحه برای بهینه سازی کلمه کلیدی است، بنابراین اگر آن کلمه کلیدی در ابتدای برچسب عنوان (اغلب عنوان پست) ظاهر شود، پست شما بهترین شانس را برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص دارد.

همچنین مطمئن شوید که سایر پست‌هایی که به این پست پیوند می‌دهند، از این کلمه کلیدی به عنوان متن پیوند خود استفاده می‌کنند (چیزی که سئوکاران آن را «انکر تکست» می‌نامند.

7. پیوندهای متقابل خود را بکشید.

لینک‌های متقابل ارزش خالص سئوی صفر دارند، زیرا دقیقاً به همان اندازه که دریافت می‌کنند ارزش ویژه لینک را برمی‌گردانند. اگر دارید، آنها را حذف کنید، مگر اینکه به خاطر حسن نیت آنجا باشند.

می‌توانید آنها را دنبال نکنید، اما در این صورت فردی را که با او قرارداد پیوند متقابل بسته‌اید فریب می‌دهید (که اکثر مردم موافق هستند حرکتی "کلاه خاکستری" است).

برخی از بهترین لینک‌های با کیفیتی که می‌توانید دریافت کنید، لینک‌های پرکاربردی مانند لینک‌های بلاگ‌رول هستند (تا زمانی که سایت‌ها به وبلاگ شما مرتبط هستند)، بنابراین اگر می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

چرا سئو برای کسب و کار شما بسیار مهم است؟

سئو یکی از قوی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است که می‌توانید برای بهبود فروش، ایجاد اعتبار، افزایش آگاهی از برند و به دست آوردن پا در مقابل رقبای خود به کار بگیرید.

یک پایه سئو مستحکم نه تنها مشتریان جدید را جذب می کند، بلکه به شما امکان می دهد به دلیل اعتمادی که با آنها ایجاد می کنید، روابط تجاری خود را با آن مشتریان عمیق تر کنید.

SEO چگونه کار می کند؟

سئو هم مربوط به کیفیت و هم کمیت است. موتورهای جستجو می‌خواهند مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج را به جستجوگران ارائه دهند، بنابراین وب‌سایت‌ها برای رتبه‌بندی خوب به محتوای مفید، مفید و بهینه‌سازی فنی نیاز دارند.

یک استراتژی سئو معمولاً شامل این عناصر است:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
  • ساخت بک لینک
  • تولید محتوا
  • تعمیر و نگهداری فنی

بیایید ببینیم که چگونه هر یک از اینها تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را تقویت می کند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

هر استراتژی سئو با تحقیق شروع می شود. به طور خاص، شما باید کلماتی را که مخاطبان شما در موتور جستجو در هنگام تحقیق در مورد محصولات، خدمات یا موضوعات مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کنند، درک کنید.

در ابتدایی ترین سطح، کلمات کلیدی دارای سطوح دشواری و حجم جستجوی متفاوتی هستند.

ساخت بک لینک

بک لینک به زمانی اشاره دارد که وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند. از لحاظ تاریخی، برخی از روش‌ها وجود داشت که ما اکنون آن را «سئو کلاه سیاه» می‌نامیم که در آن شرکت‌ها بک لینک‌ها را از صدها یا هزاران وب‌سایت خریداری می‌کردند که خودشان یا یک فروشنده برای هدف خاص بک لینک‌سازی ساخته بودند.

خرید بک لینک نقض مستقیم دستورالعمل های گوگل است زیرا به عنوان اسپم لینک در نظر گرفته می شود. اگر اکنون آن را امتحان کنید، این استراتژی جریمه های سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین، شما بک لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا و بسیار مرتبط می خواهید تا از مزایای SEO بهره مند شوید.

اساساً، زمانی که شخصی به سایت شما پیوند می‌دهد، این پیوند به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند که شما در این موضوع صاحب اختیار هستید.

بنابراین، چگونه می توانید برخی از این بک لینک های گریزان را جذب کنید؟ شما باید محتوای عالی و با ارزشی ایجاد کنید که مردم به صورت ارگانیک به شما بک لینک دهند.

ما می دانیم که گفتن آسان تر از انجام دادن است، اما اگر می خواهید نتایج واقعی داشته باشید، باید تلاش کنید.

شما همچنین می توانید استراتژی بک لینک خود را با ضربه زدن به روسازی دیجیتال و ایجاد مشارکت های استراتژیک تکمیل کنید.

ایجاد محتوا

محتوا ضربان قلب استراتژی سئوی وب سایت شما است. بدون محتوای مفید، موتورهای جستجو چیزی برای رتبه بندی ندارند. محتوا هر چیزی است که مخاطب شما می‌خواند، تماشا می‌کند یا گوش می‌دهد، از جمله:

  • وبلاگ ها
  • متن صفحه وب
  • اینفوگرافیک
  • فیلم ها
  • پادکست ها
  • خبرنامه ها
  • پست های رسانه های اجتماعی

همیشه باید سعی کنید محتوای مفید و قوی منتشر کنید که مستقیماً به سؤالات مخاطبان شما پاسخ دهد.

سئو فنی

سئوی فنی به عناصر فنی پشت صحنه یک وب سایت اشاره دارد که به موتورهای جستجو مانند گوگل اجازه می دهد تا به طور موثر بخزند، فهرست بندی کنند و محتوای آن را درک کنند. بهینه سازی این عوامل فنی برای رتبه بندی خوب از نظر ارگانیک بسیار مهم است.

برخی از فاکتورهای فنی مهم سئو شامل معماری سایت، سرعت وب سایت، بهینه سازی موبایل، پیاده سازی مناسب نشانه گذاری، ساختارهای URL موثر، استفاده از متن و سرفصل های جایگزین، متا داده و به طور کلی کد HTML معنایی است.

این عناصر با هم به ارتباط ارتباط و تمرکز موضوع به موتورهای جستجو کمک می کنند. آنها همچنین بر سرعت و سهولت Googlebot می تواند هر صفحه را بخزد تأثیر می گذارد. 

اطمینان از اینکه وب‌سایت شما از بهترین شیوه‌های فنی Google پیروی می‌کند و عیب‌یابی هرگونه مشکل خزیدن یا نمایه‌سازی، Google را قادر می‌سازد تا صفحات شما را بخواند و محتوای آنها را بهتر درک کند.

با این پایه فنی قوی، سایر تلاش‌های شما در سئو، مانند تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک و ایجاد محتوا، در افزایش رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک مؤثرتر می‌شوند.

یکی از پیشرفت‌های مهم در سئو فنی، ظهور نمایه‌سازی موبایل اول است. این رویکرد به این معنی است که گوگل در درجه اول از نسخه موبایل محتوا هنگام فهرست‌بندی و رتبه‌بندی استفاده می‌کند.

بیشتر کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به وب دسترسی دارند، و فهرست‌سازی اول از طریق تلفن همراه با اطمینان از اینکه محتوای بهینه‌شده برای موبایل در اولویت است، این روند را منعکس می‌کند.

انطباق با نمایه سازی موبایل اول فقط یک پیشرفت اختیاری نیست. این یک جنبه اساسی از شیوه های مدرن سئو است که با رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو همسو می شود.

در حالی که نسبت به محتوا جذاب تر است، سئوی فنی به همان اندازه برای موفقیت سئو ضروری است.

سئو چگونه می تواند کسب و کار شما را تقویت کند؟

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالایی دارد، به این معنی است که شما منبع معتبری هستید که موتورهای جستجو آن را مرتبط با آن جستجوها می دانند.

ظاهر شدن در صفحه یک، به ویژه در سه نقطه برتر، باعث می شود کاربران اینترنت بیشتر به برند شما اعتماد کنند، از سایت شما بازدید کنند. 

سئو به جای تبلیغات پولی به کسب کلیک و ترافیک از طریق ارتباط کمک می کند. و مردم اغلب نتایج ارگانیک را قابل اعتمادتر می دانند.

اگر پلتفرم شما آنچه را که کاربران شما به دنبال آن هستند ارائه می دهد - چه به صورت اطلاعات، پاسخ به سؤالات، محصولات یا خدمات - پس شروع به ایجاد اعتماد با مشتریان خود می کنید.

وجود یک تیم سئو قوی برای موفقیت تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما ضروری است. اگر در مورد اینکه چرا سئو برای کسب و کار یا به طور کلی سئو مهم است، سوالی دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید!

ما دوست داریم با شما در مورد اهمیت سئو و اینکه چگونه می تواند از موفقیت کسب و کار شما حمایت کند، صحبت کنیم. با ما تماس بگیرید و به ما بگویید به دنبال چه هستید. ما مشتاقیم که با شما در ارتباط باشیم!

برای انجام سئوی سایت شما توسط آمینا گروپ در ابتدا جلسه ای برای تحلیل و بررسی سایت صورت می گیرد و پس از آن ایرادات و نقص های سایت شده و توسط تیم آمینا رفع می شوند و در انتها بر بهینه سازی سایت تمرکز می شود.

همین طور بهتر است بدانید هزینه و سرمایه ای که برای سئو سایت صرف می شود در واقع سرمایه گذاری بلند مدت شما بر تجارت الکترونیک خودتان می باشد، چراکه هرچه رنکینگ سایت در گوگل بالاتر باشد تعداد مشتریانی که به سمت شما جذب می شوند نیز بیشتر خواهد بود.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن: 

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 ایمیل: info@amina-group.com

 

 





:: برچسب‌ها: خدمات سئو در آمینا گروپ , مزایای سئو وب سایت , Page Speed , استفاده از هاست مناسب , استفاده از Social Media , روش های سئو Black Hat , چگونه سایت را بالا بیاوریم ؟ , سئوی Black Hat , Search Engine Optimization ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: